Vrátenie a reklamácia
Adresa pre vrátenie:
Medimas.sk - Handels sro Po Box 130 02201 Čadca (jen pomocí slovenské pošty)
Tovar zabaľte starostlivo, nech sa nepoškodí počas prepravy (hlavne zabezpečte rohy ťažších výrobkov – napríklad pri masérskom lehátku). Je-li vrácené zboží poškozeno porušením povinností kupujícího, je prodávající oprávněn vůči kupujícímu uplatnit nárok na náhradu snížení hodnoty zboží a započíst jej na vracenou částku.
Záručna doba v dĺžke 24 mesiacov platí na tovar zakúpený spotrebiteľom. V prípade nákupu podnikateľom je záručna lehota 12 mesiacov.
Vrátenie tovaru možno uplatniť počas 30 dní od prevzatia zásielky (platí takisto pre objednávky na IČO). Oznámenie o odstúpení od zmluvy nám zašlite emailom alebo klasickým dopisom na našu adresu. Prehlásenie nie je nutné zasielať, stačí poslať tovar späť v zákonnej lehote (existuje možnosť vyzdvihnutia balíku našou kuriérskou službou). K balíku priložte formulár pre odstúpenie od zmluvy alebo vyplňte formulár v elektronickej podobe (je to kľúčové pre rýchle vybavenie žiadosti).
Výmenu tovaru možno uplatniť po dobu 30 dní (platí takisto pre objednávky na IČO). V balíku zanechajte reklamačný formulár alebo ho vyplňte v elektronickej podobe.
Formulár na stiahnutie TU
V prípade, že balík dorazí poškodený prepravcom bude pre uplatnenie reklamácie nutný škodový zápis. Upozornite kuriéra, aby ho vydal. V prípade, že to odmietne, nepreberajte balík z dôvodu poškodenia zásielky. Keď bolo poškodenie odhalené po prevzatí balíku, reklamáciu možno uplatniť počas 1 pracovného dňa. Sťažnosť musí nahlásiť príjemca, reklamácie uplatňované predávajúcim nie sú akceptované.
Kontakty:
https://www.posta.sk/potrebujem/podat-reklamaciu
https://gls-group.eu/SK/sk/staznosti