Množstvo:
Spolu:
0 ks tovaru Vo vašom košíku je 1 produkt.
Spolu produktov: (s DPH)
Spolu za doručenie: (s DPH) Bude určené
Daň: 0,00 €
Spolu: (s DPH)
Prezrite si našu ponuku. Všetky technické parametre a vlastnosti výrobkov sme sa snažili uviesť v popise výrobkov. V prípade, že by ste potrebovali poradiť, radi Vám odpovieme telefonicky alebo emailom. Vami vybrané produkty pridajte do košíka. Na dokončenie objednávky sa nie je potrebné v našom obchode registrovať, ale vďaka registrácii máte prístup k akčným ponukám, vernostným programom a prehľadom svojich objednávok vybavených v minulosti. Prihlásiť sa možno takisto pomocou účtu google a facebook. Zadajte dodaciu a fakturačnú adresu (len v prípade, že sa líši od dodacej adresy). Vyberte prepravcu a spôsob úhrady. V poslednom kroku nezabudnite potvrdiť objednávku.
Objednávku v našom obchode možno uhradiť nasledujúcimi spôsobmi:
- bankovým prevodom
- platobnou alebo kreditnou kartou (šifrovane pomocou zabezpečenia 3D Secure)
- okamžitým prevodom peňazí pomocou platobnej brány GoPay
- v hotovosti pri prevzatí balíku (u spoločnosti GLS)
Bankové spojenie pre úhradu klasickým prevodom:
Majiteľ účtu: Handels sro
Číslo účtu: SK3483300000002201662704
Bic / Swift: FIOZSKBAXXX
variabilný symbol: vždy zadajte číslo objednávky
Pre Vaše pohodlie ponúkame viac možností dodania tovaru. Tovar expedujeme kuriérskou službou GLS a Slovenskou poštou. Objednávky spracovávame počas 1-2 pracovných dní a balíky sú doručované obvykle počas 1 pracovného dňa. Väčšinu objednávok prijatých a uhradených do 10:00 expedujeme v rovnaký pracovný deň (úhrada sa netýka dobierky, ktorá sa hradí pri prevzatí balíku). K dispozícii máte nasledujúce spôsoby doručenia objednávky:
Dodanie na adresu:
Slovenská Pošta - Expres Kuriér (dobierka + 1€)
0 - 5kg 4,99€
5-30kg 7,49€
Kuriérska služba GLS (dobierka + 1€)
0 - 5kg 4,49€
5-30kg 7,49€
Výdajné miesta:
Slovenská Pošta - Balík na Poštu (dobierka + 1€)
0 - 5kg 3,99€
5-30kg 6,49€
Paletové a atypické zásielky expedujeme spoločnosťou TOPTRANS. Cenu spočítame individuálne na základe rozmeru zásielky a vzdialenosti od nášho skladu.
V prípade nutnosti zmeny doručovacej adresy alebo dátumu dodania už po expedícii je možné uskutočniť to priamo u prepravcu:
U Slovenskej pošty : https://www.posta.sk/zmena-zasielky
U GLS: po prvom neúspešnom dodaní dostanete email s možnosťou voľby termínu a miesta dodania.
Adresa pre vrátenie:
Medimas.sk - Handels sro Po Box 130 02201 Čadca (jen pomocí slovenské pošty)
Tovar zabaľte starostlivo, nech sa nepoškodí počas prepravy (hlavne zabezpečte rohy ťažších výrobkov – napríklad pri masérskom lehátku). V prípade, že tovar nesie stopy použitia, zníži sa hodnota výrobku a o túto čiastku budú znížené vrátené peniaze. Samozrejme sa môžete zoznámiť s vlastnosťami a funkčnosťou výrobku ako pri nákupe v kamennej predajni a pri odstúpení od nákupu dostanete čiastku v plnej výške.
Záručna doba v dĺžke 24 mesiacov platí na tovar zakúpený spotrebiteľom. V prípade nákupu podnikateľom je záručna lehota 12 mesiacov.
Vrátenie tovaru možno uplatniť počas 14 dní od prevzatia zásielky (platí takisto pre objednávky na IČO). Oznámenie o odstúpení od zmluvy nám zašlite emailom alebo klasickým dopisom na našu adresu. Prehlásenie nie je nutné zasielať, stačí poslať tovar späť v zákonnej lehote (existuje možnosť vyzdvihnutia balíku našou kuriérskou službou). K balíku priložte formulár pre odstúpenie od zmluvy alebo vyplňte formulár v elektronickej podobe (je to kľúčové pre rýchle vybavenie žiadosti).
Výmenu tovaru možno uplatniť po dobu 14 dní (platí takisto pre objednávky na IČO). V balíku zanechajte reklamačný formulár alebo ho vyplňte v elektronickej podobe.
V prípade, že balík dorazí poškodený prepravcom bude pre uplatnenie reklamácie nutný škodový zápis. Upozornite kuriéra, aby ho vydal. V prípade, že to odmietne, nepreberajte balík z dôvodu poškodenia zásielky. Keď bolo poškodenie odhalené po prevzatí balíku, reklamáciu možno uplatniť počas 1 pracovného dňa. Sťažnosť musí nahlásiť príjemca, reklamácie uplatňované predávajúcim nie sú akceptované.
Kontakty:
https://www.posta.sk/potrebujem/podat-reklamaciu
https://gls-group.eu/SK/sk/staznosti
Stav objednávky možno overiť vo Vašom zákazníckom účte. Po prihlásení kliknite na "Môj účet " -> "História objednávok". V prípade nákupu bez registrácie na nasledujúcom odkaze https://medimas.sk/sledovani-objednavky-host. Pri zmene stavu objednávky obdržíte automaticky email s informáciou o stave objednávky v akom sa momentálne nachádza.
Po expedícii objednávky obdržíte automatickú správu s číslom zásielky a odkazom na sledovanie balíku.
Výrobky, ktoré možno pridať do košíku, sú skladom a pripravené k expedícii počas 1-2 pracovných dní. Pri tovare momentálne vypredaného alebo na ceste je uvedená informácia s približným dátumom naskladenia. Zadaním emailovej adresy si môžete nechať poslať automatickú správu až vami vybraný výrobok bude naskladnený. U kozmetických kresiel je doba dodania 7 pracovných dní - prepravujú sa paletovou službou.
Sme partnerom hodnotenia obchodu na portále heureka.sk a získali sme takisto certifikát "Overené zákazníkmi". Recenzie od overených zákazníkov si môžete prezrieť na nasledujúcich odkazoch:
Heureka
Vďaka registrácii k odberu newsletteru dostanete zľavu 5% na ďalší nákup a vždy budete informovaný ako prvý o špeciálnych ponukách, zľavách a súťažiach. Ak si nebudete priať dostávať naše emaily, môžete sa z odberu kedykoľvek odhlásiť TU